Het gaat er steeds meer op lijken: het is net echt, een pinautomaat, een banner en nu nog klanten.
En daar maak ik me dan ook direct zorgen over, straks zijn mijn ramen gelapt, heb ik mijn mooie jurk aan en komt er niemand. Weer een droom naar de gruzelementen.
Heb je de 50 gehaald, heb je dat huis, heb je die man, die hond en zelfs kalveren in de achtertuin. Maar rijdt iedereen hard voorbij. Het geloven in jezelf is niet mijn sterkste kant, was ik wat meer narcistisch geweest dan had ik  nu vast een beter inkomen. 
Joris Lammers zegt in een artikel dat mensen met macht assertiever en zekerder zijn, minder stress ervaren, direct(er) op hun doel afgaan en meer op uitdagingen focussen dan op problemen. Hij noemt dat eigenschappen die nodig zijn om de top te bereiken en beslissingen te nemen.

Precies die eigenschappen mis ik en toch duik ik nu in het diepe, ga ik helemaal bloot (niet letterlijk hoor, wees niet bang) maar laat ik mensen in mijn huis en deel ik mijn lief en leed op internet. 
Wat hij ook zegt is dat teveel macht leidt tot fraude, nou daar hoef ik dan niet bang voor te zijn, het liefst geef ik alles zo weg want commercieel denken kan ik niet. En dan toch een galeriewinkel openen? Tja, we gaan het zien, misschien komt die elektrische
auto toch nog op de oprit.



Reacties

Populaire posts van deze blog

elk afscheid is de geboorte van een nieuwe herinnering

wat een aandacht wordt er verlegen van

het is weer bijna 4 mei